2014(e)ko urriaren 31(a), ostirala

2014/10/16 IKT saio teorikoa

Gaur, osteguna, lehengoko Informazio eta Komunikazio Teknologiak Lehen Hezkuntzan (IKT) saioa izan dugu, teoria Alaitz Tresserras irakaslearen eskutik. IKT-ko iskagaiaren aurkezpena egin du, nola izango den lauhilabetea eta nole ebaluatuko duen  azalduz.

Lehenengo lana  zein izango den azaldu digu, egelan aurkitu dezakegun  "IKTak hezkuntza aireberritzeko aitzakia "  testuaren irakurketa, 2 galdera proposatu, 5 hitz gako identifikatu, sintesi parrafo  bat eraiki eta gure Blogean sarrera bat sortu, baina oraindik ez dut Blog-ik; klase teorikoan sortuko baitdugu.

Honen ostean, erlaxazio ariketa bezala, bururatzen zitzaiguna idazteko eskatu digu. Nik Let it flow izena jarri diot:

"Hasierako beldurra, gelan isiltasuna lortzea ezinezkoa izangozela izan da, betiko lez, zarata zegoelako. Ondoren, nire inguruan gertatzen ari dena aztertu dut, bai etxean, bai kalean, bai unibertsitatean...azken finean, proiektu larregi nire eskuetan, ardura handiak...eta ilusioa kaos bihurtu da."

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina